پرنیاوحوریا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گفت گفتم

بگذار  کنج لبم   آتش بگیرد  بجای لبش   وآهم با دودش قلب بسازد                                    تاوان رفتنش را ریه هایم خواهندداد                            

گفت :برای موندن تلاش کن!

گفتم:بهم نامه بده!

گفت:آسمان همه جا یه رنگه!

گفتم: آسمون تهرون دیدی!؟

گفت :زندگی دو روزه!!

گفتم :یه هفته س تب دارم!!

گفت:به دلت رجوع کن!

گفتم: گرسنه ام!

گفت: مرد وقولش!

گفتم:مرد وحساب بانکیش!

گفت:پس من چی!؟

گفتم :نامه می دم!

گفت:ازمن خسته شدی!؟

گفتم:داره شارژم تموم می شه!

گفت:دوباره زنگ می زنی؟!

گفتم:الو الو الو........

آقا شرمنده شارژ تون وتموم کردم من نگهبان گاراژ بغلیم انشاا.... جبران کنم!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت16:15---30 دی 1391


يادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند

طلب عشق ز هر بي سر و پايي نکنيم...

يادمان باشد اگر اين دلمان بي کس ماند

طلب مهر ز هر چشم خماري نکنيم...

يادمان باشد که دگر ليلي و مجنوني نيست

به چه قيمت دلمان بهر کسي چاک کنيم...

يادمان باشد که در اين بحر دو رنگي و ريا

دگر حتي طلب آب ز دريا نکنيم...

يادمان باشد اگر از پس هر شب روزيست

دگر آن روز پي قلب سياهي نرويم...

يادمان باشد اگر شمعي و پروانه به يکجا ديديم

طلب سوختن بال و پر کس نکنيم...



sara
ساعت9:40---7 مرداد 1391
زندگي شايد آن لحظه مسدودي است
که نگاه من در ني ني چشمان تو خود را ويران مي سازد ...
و در اين حسي است
که من آن را با ادراک ماه و با دريافت ظلمت خواهم آميخت ...
در اتاقي که به اندازه يک تنهايي است ...
دل منکه به اندازه يک عشق است ...
به بهانه ساده خوشبختي خود مي نگرد !
به زوال گل ها در گلدان
به درختي که تو در باغچه خانه مان کاشته اي ...
به آواز قناري ها
که به اندازه يک پنجره مي خوانند
آه !سهم من اين است
سهم من اين است
سهم من آسماني است که آويختن پرده اي آن را از من مي گيرد.....
salam age ba tabadole link movafeqi khabaram kon


sepide
ساعت15:58---17 شهريور 1390
سلام،امیدوارم حالتون خوب باشه، شمام که آپ نکردی ...!!منتظریم...

nazanin
ساعت2:59---16 شهريور 1390
سلام دوست عزیزم،یه نظر سنجی جدید گذاشتم که مربوط به پست بعدی میشه که قراره بذارم....
زیاد وقتت رو نمیگیره فقط زود بیا و تو نظر سنجی شرکت کن!!!!!
واقعا ممنون










مهتاب
ساعت19:28---18 تير 1390
سلام[لبخند]
.
.
.
بالاخره آپ کردم![گل]


دختر بهار
ساعت13:51---13 تير 1390
سلام استاد خوب هستین خدا قوت
زندگی دو روزه ولی پدرتو در میاره تو همین دو روز یه کاری میکنه هیچی واست نمونه اونوقت که مطمئن شد میبینه دیگه جون نداری و هیچی نداری که ازت بگیره ولت میکنه و ... ای کاش کاش کاش


نرگس
ساعت18:31---23 خرداد 1390
__________**_____*__*___________
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::
______________*__*_______**::::::::
_______________*__*_____**:::::::::
________________*__*___*:::::::::::
_________________*_*__*::::::::::::
_____**********____##*::::::::::
___**:::::::::::::::::: ^^*::**::
__**:::::::::::::::::::^^^**:::::::::::
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*:::::::::::
_____**:::::::::::::^^*:::::::::
__________****::::::::::::^*********
____________**:::::::::
___________**::::::
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........
بدو آپ كردم........



nazanin
ساعت19:14---17 خرداد 1390
از او که رفته نباید رنجشی به دل گرفت

آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد

حتی حق آنکه دیگر دوستمان نداشته باشد

نمی توان از او رنجشی به دل گرفت

بلکه باید تنها از خود رنجید

که چرا باید آنقدر شایسته ی محبت نباشیم که دوست ما را ترک کند ...


و این خود دردی کشنده است ...

اگر دلت شکسته،حتما بیا پیشم،آپم!!


رحمت الله
ساعت21:31---11 خرداد 1390
سلام دوست عزیز



وب قشنگي داري



خوشحال ميشم به منم سر بزنيپاسخ:سلام .لینکت کردم دوست عزیز.


vahid
ساعت21:26---10 خرداد 1390
سلام دوست عزیز مطالب وبلاگت خیلی جالبه اگه با تبادل لینک موافقی خبرم بده،

مجید
ساعت15:36---10 خرداد 1390
سلام دوست عزیز
ممنون که منو لینک کردی
من تو رو همین الان لینک میکنم


afshin
ساعت0:28---9 خرداد 1390
[گل] درود عزيز گرامي

بروزم با داستان

[گل] آزاد سازی 10 دختر آريايي بدست کمبوجیه پادشاه ایران


[گل] شاد و پيروز باشي .

[گل] * خداوند نگهدار ایران * [گل]


مهتاب
ساعت20:03---6 خرداد 1390
سلام
ممنون
شما هم وبلاگ جالبی دارید.
من لینکتون میکنم


صادق
ساعت19:45---6 خرداد 1390
سلام به دوست گلم. امیدوارم حالت خوب باشه. یه مطلب گذاشتم در مورد آمهایی که با احساس دیگران بازی میکنند بنام مریم ایزدی خواهشا بهم سربزن ونظر بده چون نظر دوستام در مورد این پست برام مهمه

ستاره
ساعت16:41---2 خرداد 1390
پاسخ:ممنون

alex davis
ساعت15:57---2 خرداد 1390
سلام دوست عزیز.
یه پیشنهاد دارم برای شما،مطمئنا شما خیلی دوست دارید آمار بازدید سایتتون رو بالا ببرید و شاید برای این کار تلاش بسیاری کرده باشید.
من به شما سایتی رو معرفی می کنم که 100% آمار بازدید رو بالا می بره.به هیچ وجه نگران نباشید،کار این سایت فوق العادست،سایت های زیادی هستند که به عنوان افزایش بازدید کار می کنند،من تقریبا 7 تا از این سایت ها رو امتحان کردم ولی به هیچ دردی نمی خوردن فقط وقتم رو گرفتن،ولی این سایت به صورت کاملا واقعی آمار بازدید از وبلاگ یا سایت شما رو بالا می بره،امتحانش هیچ ضرری نداره،ثبت نام تو این سایت 2 دقیقه بیشتر طول نمیکشه،اگه دیدید خوب نیست باهاش کار نکنید،ولی من به شما قول میدم که ازش خوشتون میاد، بعد ازاینکه ثبت نام کردید یک میل به ایمیل شما میفرسته،اون رو چک کنید،پسوردتون رو می تونید ببینید،به قسمت ورود برید،ایمیل و پسوردتون رو بنویسید و وارد حسابتون بشید،در قسمت آدرس، سایت و یا وبلاگ خودتون رو اضافه می کنید و گزینه کسب امتیاز رو بزنید،بعد از چند دقیقه فعال میشه و با کسب امتیاز شما آمار بازدید وبلاگ شما افزایش پیدا میکنه.
شما حتی می تونید زیر مجموعه بگیرید،با قرار دادن بنر رنک ساز در وبلاگتون هر کسی روی این بنر کلیک کنه و ثبت نام کنه زیر مجموعه شما میشه و معادل 15 درصد از امتیازش به شما میرسه،از زیر مجموعه هیچ امتیازی کم نمیشه فقط بابت معرفی افراد به سایت شما این 15 درصد رو هدیه میگیرید،هرچقدر زیرمجموعه شما بیشتر کار کنه آمار بازدید شما بیشتر میشه،کار بسیار راحتی هست فقط کافیه گزینه کسب امتیاز رو بزنید همین،برای گرفتن زیر مجموعه همچنین از ایمیل و یا پیغام دادن تو قسمت نظرات وبلاگ ها می تونید استفاده کنید.
از دستش ندید حتما ثبت نام کنید.
اینم لینک ثبت نام
http://www.ranksaz.com/signup.php?ref=3097


صادق
ساعت20:40---28 ارديبهشت 1390
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|
سلام سلام سلامی به گرمی و حرارت عشق....
با یه مطلب آپممممممممممممممممم.....
منتظرم ها زود بیا


صادق
ساعت11:45---24 ارديبهشت 1390
ممنون منم لینکیدمتون

rahil
ساعت19:53---22 ارديبهشت 1390
sallam

mer30 az in ke be man sar zadin

man ham shoma ro link kardam

az nazare khoobetoon ham mamnoon

webloge shoma ham kheyli zibas

movafagh bashin
پاسخ:سلام دوست خوبم با تشکر از شما.


mahdiyeh
ساعت20:19---21 ارديبهشت 1390
سلام من هم لینکتون کردم

ببخشید یک سوال دارم شما از کجا آدرس وب من رو پیدا کردین آخه من وبمو توی گوگل و یاهو ثبت کردم میخوام ببینم اگه از توی یاهو یا گوگل پیدا کردین به من گین چون میفهمم ثبت شده یا نه

ممنون میشم جوابمو بدیپاسخ:سلام دوست خوبم .جواب سئوالتو تووبلاگت دادم .ممنون


davood
ساعت10:13---14 ارديبهشت 1390
سلام
وبلاگ خوبي درست كردي . تبريك مي گم . خوشحال ميشم اگر سايت ما را هم با عنوان خريد فلش هاي فانتزي لينك كني . منم لينكت كردم .
فروشگاه اينترنتي ماد سيستم ايرانيان با جديدترين فلش هاي فانتزي روز دنيا با كيفيتي برتر و قيمتي مناسب در طرح هاي فلش طرح قلب ، فلش طرح بطري ، فلش طرح توپ ، فلش طرح چوب ، فلش طرح دستبند ، فلش طرح ريموت بنز و فلش طرح شكلات را تا چند روز آينده روانه بازار ايران خواهد كرد . مفتخريم طرح هاي كلاسيك ، جوان پسند و زيبايي از فلش ها را در دو نوع 4 گيگ و 8 گيگ به هموطنان عزيز ارائه مي دهيم .
فلش هايي كه در آينده اي نزديك بازار ايران را تسخير خود خواهد كرد .
براي اطلاعات بيشتر و ديدن فلش هاي فانتزي كه بدون شك شما را مبهوت خواهد كرد به آدرس سايت ما كه در زير هم آمده است مراجعه فرماييد .
http://www.maadiransystem.com/


arash
ساعت14:02---24 اسفند 1389
سلام وبلاگ خوبی داری اگه میخای از وبلاگت پول در بیاری یه سر به وبلاگم بزن زیر تبلیغات ریز نوشته بایک کلیک 5هزار تومن جایزه بگیرید اونجا کلیک کن ثبت نام کن سره کاری نیس امتحان کن اگه تمایل به تبادل لینک داری منو با اسم همه چی سرا لینک کن بم خبر بده تا لینکت کنم مرسی
پاسخ:سلام دوست من !ممنون از نظر شما .....من یه زندگی ساده باحقوق تدریس دارم وخداروشکر بی نیازم .وبلاگتون خوب بود ..........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط اکبردرژند در 11:10 | |